fredag 9 november 2012

svenska pinsamt


Gud vad pinsamt!

När jag och min kompis var i stan så hade vi gått in få Ginatricot och tagit ett par byxor som vi ville prova, det var likadana.  Vi gick in i ett omklädningsrum och satte på oss dem, de var så tajta att vi knappt kunde böja benen.  När vi hade tagit av dem så skulle vi sätta på oss våra egna byxor, de var också lika men vi ville byta tills vi kom in i en annan klädaffär och då skulle vi i så fall byta tillbaka. 
 När jag hade satt på mig hennes byxor så tänkte jag, ja det ser väl okej ut. 
 När hon hade satt på sig mina byxor så jag lovar hon såg inte klok ut och det tyckte inte hon heller.  
 Vi skrattade jätte högt så alla i hela affären hörde och vi kunde inte sluta.  
Efter ett tag så kom någon och öppnade dörren av misstag men vi fortsatte att skratta.  Hon såg inte klok ut.  
Eftersom att någon hade öppnat av misstag så var dörren öppen så vi satt där inne och skrattade skit mycket och vissa såg oss.
När vi hade tagit på oss våra egna byxor så kom vi ut och alla kollade på oss precis som att vi hade kommit ut från omklädningsrummet utan kläder.  
När vi hade hängt tillbaka byxorna som vi hade provat så gick vi ut och alla stirrade på oss, DET VAR SÅ PINSAMT!






Gud vad pinsamt 2 nästan likadana och samma dag! 


En gång när jag och min kompis var i stan och skulle gå in på H&M så hade vi tagit en massa kläder som vi skulle prova. 
Vi hade precis gott upp där uppe och skulle kolla på mera kläder, vi gick förbi killavdelningen där det stod 3 killar och kollade jätte konstigt på oss.
På den vänstra sidan var det tjejunderkläder och på den högra sidan var det tjejkläder.
Jag visste först inte att det var tjejunderkläder på den vänstra sidan så jag riktade mig ditt, men jag märke inte att den ena killen följde efter mig så han gick också ditt.
När min kompis hade sagt
-Emma kom
så kom jag.
När jag hade gått till henne så kom den ena killen med keps
-hej tjejer, ni vet inte vart det finns en spegel eller något, sa han.
Jag vände mig och skrattade tyst medan min kompis sa
-Ehh neejj lite konstigt och hon skrattade inombords.
Han vände sig om och gick och vi skrattade, vi märkte inte att några meter där ifrån typ där killarna stod så var där en stor spegel.
Killarna kanske redan visste att den fanns där men det var i alla fall jätte pinsamt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar